sobota, 28 czerwca 2014

Nadszedł ten czas.....

''Wszystko co dobre kiedyś się kończy''

Najlepiej będzie jak powiem prost z mostu. Podjęłam decyzję o usunięciu bloga. Nie było to łatwe ale jedna osoba dała mi do zrozumienia, że to jest najlepsze wyjście.
Przez tak długi czas łudziłam się, że potrafię pisać a jednak tak nie jest. Ktoś dał mi do zrozumienia, iż moje zdolności pisarskie są na poziomie jedenastolatki a nawet niżej. Wszystko co pisze jest sztuczne i nie prawdziwe. Pozwolę sobie zacytować ten komentarz, który możecie przeczytać pod ostatnim rozdziałem.
''Ja jak coś robię, to porządnie. A nie same dialogi, których nikt w prawdziwym
 życiu nigdy na głos by nie wypowiedział, sorry nikt by tak nawet nie pomyślał, bo to jest..
no po prostu w prawdziwym życiu tak nie jest! Twój styl pisania mogę porównać
do 11 letniego dziecka, chociaż i w tym wieku niektórzy piszą lepiej od ciebie.
 
                                  I serio dziwię się, że tyle osób cie czyta... Bo co jest akcja?
Hahhaha aż serio żal mi dupę ścisnął. Naprawdę, żal mi cię. Ale okej. Zauważcie wszyscy im więcej komentarzy tym gorszy blog.
No bo kto ma najwięcej? Ktoś kto albo bez przerwy pisze tak zwane +18,
albo same dialogi i "niesamowita" akcja.''
Dziękuję za twoją opinię. Mam nadzieję, że ucieszysz się z mojej decyzji. 
W końcu chyba do tego dążyłaś albo po prostu masz rację. 

Wszystkim bardzo dziękuje, że czytaliście te mojej bezsensowne rozdziały i inne posty. 

Mam do was wszystkich prośbę. Chciałbym abyście napisali prawdziwą
opinię na temat mojego bloga, taką szczerą prosto z serca. 
Dokładnie 05.07.2014 r. zostanie usunięty blog pewnie na zawsze. 

'' Nie smućmy się, że coś się skończyło cieszmy się z tego, że to przeżyliśmy''

36 komentarzy:

  1. Mi się chce płakać ,
    To był właśnie jedyny blog o prawdziwych uczuciach
    Ten kto to napisał nie ma serca
    Te rozdziały każde oneshoty
    Są N I E S A M O W I T E
    proszę cie nie usuwaj bloga
    Jest to najgorsza rzecz jaką chciałam usłyszeć
    Tylko ten BLOG czytałam
    Inne mnie odrazu zanudzały
    Każde były takie same i sie od siebie odgapiały
    A twój jest taki ciekawy
    Różnorodny
    Porostu
    INNY
    i sie go z chęcią czyta
    Proszę nie usuwaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, proszę Cię nie rób tego!
    dla mnie, dla innych!
    ten blog jest cudowny!
    od początku jestem z tobą i nie wyobrażam sobie być tu bez Ciebie!
    jesteś dla mnie wzorem. uwielbiam tego bloga! nie rób tego!
    proszę Cię, nie słuchaj się jakiegoś debila, który się nie zna!
    jejku, ja sobie coś zrobię jak go usuniesz. naprawdę!
    nie wyobrażam sobie, nie wchodzić codziennie z myślą że może coś dodałaś!
    przemyśl co jeszcze raz! proszę Cię!
    Kocham! :* przemyśl to i nie rób nam tego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Cię!
    Nie bierz sobie tego do serca. To co ten ktoś napisał, to napisał.
    Niech uważa co chce o tobie, o twoim blogu, ale wolałabym, żeby zachowała to dla siebie.
    Nie usuwaj bloga, pozostaw wspomnienia.
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  4. nie to nie możliwe to mi się śni
    czytam twojego bloga od początku nie mogę w to uwierzyć że go usuniesz
    czekałam zawsze na twoje rozdziały
    czasem pare dni a czasem trochę dłużej
    to dzięki tobie założyłam swojego bloga
    chociaż go zaniedbuję ale go założyłam bo czytając twoje rozdziały i mówiłam sobie że będa pisała takie same rozdziały jak ty masz wielki talent nie zaniedbuj go
    mam nadzięję że go nie usuniesz
    twoja największ fanka Olivia
    PS nie odchodz

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie nie ma się czym przejmować naprawdę. Wiem, że takie komentarze ranią i odbierają wenę oraz chęci, ale jeżeli pisanie sprawia Ci przyjemność to nie przestawaj. Racja nie piszesz jak Maddy czy Ag, lecz każdy robi to jak potrafi. Porównywanie styli pisania jest bezcelowe. Twój rozdział jest taki, Diany taki i tyle.
    Po za tym masz bardzo ciekawe pomysły i chociaż rozdziały składają się głównie z dialogów to wciągają i zachęcają do dalszego czytania.
    Jeśli chodzi natomiast o wygląd twoje bloga, to jest prosty, lecz co najważniejsze tekst jest dobrze czytelny, a jeżeli komuś się nie podoba nagłówek to niech nie patrzy.
    Nie chcę Cię przekonywać do powrotu, ale wiesz co? Ta cała "Fiolet Verdas" jest niemiła nie tylko dla ciebie, wiele razy pisała komentarze, które były chamskie.
    Chcesz usunąć bloga? Moim zdaniem powinnaś go zostawić nawet jeżeli nie chcesz już na nim pisać. Któż wie może za dziesięć lat przypomnisz sobie jego adres i powspominasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę nie usuwaj bloga masz naprawdę wielki talent jest wiele osób które piszą 10000000 razy gorzej od cb a ten blog jest naprawde świetny uwielbiam twoje opowiadanie i twojego bloga jest on jednym z moich ulubionych masz fajne pomysły i dobrze to opisujesz.Każdy ma inny styl pisania jedni piszą same opisy inni wiecej dialogów ale to zależy jak komu pisać lepiej ja np lubie czytać blogi w których jest więcej dialogów nisz opisów każdy może mieć inne zdanie. A ten kto napisał ten "mądry" komentarz jest zazdrosny bo może sam nie umie pisać lub chce zrobić komuś na złość.Moim zdanie nie powinnaś sugerować się jednym negatywnym komentarzem tylko pomyśleć jak wiele osób lubi twojego bloga i jak bardzo im się on podoba.Tak więc zastanów sie nad tym bo piszesz naprawdę wspaniale i szkoda by było stracic tak świetny blog.
    W każdym razie mam nadzieje że nie usuniesz go i bede miała zaszczyt czytać dalszy ciąg twojego opowiadania :)
    pozdrawiam ...
    Marta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, bravo za odwagę dla tego, który to na pisał! Bravo!
    Więc dziewczyna/chłopak albo ma bloga i nikt go nie komentuje albo jest zazdrosna/y o to, że ktoś woli czytać Twoje opowiadania niż jej/jego jakże głębokie przemyślenia nad życiem, (możliwe, że też nie umie pisać scen erotycznych, o czym wspomina w komentarzu :D) i stąd oto biorą się takie komentarze.
    Teraz pytanie do Ciebie: będziesz się przejmować jedną osobą i wyrzucisz 21 lub więcej rozdziałów do kosza, bo ktoś jest zazdrosny czy będziesz dalej prowadzić bloga dla osób, które to czytają i doceniają? Dobrze się zastanów :)
    Pozdrawiam Luna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co powiedzieć...
    Zobaczyłam tytuł i pierwsze co pomyślałam to żeby to nie było to o czym myślę..
    Płakać mi się ba już płaczę.
    Jesteś jedną z najlepszych bloggerek jakie znam a ten anonimek nie jest wart twojego odejścia..
    Kuźwa pewnie sam nie potrafi pisać a wypowiada się na temat innych.
    Po prostu ci zazdrości..
    Błagam cie nie usuwaj go ;(
    Nie wytrzymam jeżeli odejdziesz :(((((
    Twój blog jest świetny, autentyczny, jedyny w swoim rodzaju..
    A te dialogi? Nadają sens..
    To wszystko jest idealną historią..
    Błagam nie odchodź ;(
    Proszę....

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest głupie dziecko.
    Nie widzisz, że ono jest po prostu zazdrosne.
    Masz talent, tylu czytelników którzy Cię uwielbiają i twój styl pisania.
    Bo tak szczerze to piszesz fantastycznie i każdy kto powie, że to nie prawda to po prostu jakiś zadufany w sobie debil.
    Masz tyle osób które wspierają Cię, zachęcają do dalszego pisania.
    Bo po co te osoby miały by kłamać.
    Mi się chcę teraz płakać.
    Może nigdy nie rozmawiałyśmy ze sobą ale polubiłam Ciebie.
    Czytam Cię jeszcze od starego opowiadania i nie raz sprawiłaś, że na mojej twarzy zagościł uśmiech.
    Nie rezygnuj z powodu jednego dziecka, masz tyle osób dla których warto to kontynuować.
    Mam nadzieję, że zmienisz zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz prawo przejmować się opinią innych, ale czym jest 1 opinia dla 20 pozytywnych. Spójrz na swoje wyświetlenia jeśli dajesz choćby kilka minut radość lub czymś nas interesujesz to myśle że warto robić to dalej. Nie powiem że twój blog, twoja historia jest dla mnie czymś wyjątkowym ale jednak jest w nim coś że chcę to czytać. Interesuje mnie to, chcę wiedzieć co będzie dalej.
    Masz pełne prawo do usunięcia bloga. Mogłabyś zrobić to nawet bez uprzedzenia. Fajnie że nas uprzedziłaś i podałaś powód gdy nie musiałaś.
    Jeśli po tych wszystkich komentarzach które widzę teraz nadal będziesz chciała usunąć bloga to życze ci sukcesów w życiu bez bloga. Jeśli jednak zobaczę 6 lipca że twój blog jest nadal to ponownie uśmiechne się do komputera i jak każdego dnia będę sprawdzać czy nie ma rozdziału.
    Pozdrawiam anonimek który ma nadzieje że przeczytałaś jego komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  11. ten blog jest wyjątkowy , jeden z niewielu w którym to dziewczyna jest winna rozpadowi związku, okazujesz tu fascynację druga osoba , miłość,pociąg do niej, myśli , dziecko ,które spowodowało głębszą dojrzałość emocjonalną u Leona , wspaniały blog i mam cichą nadzieję , że jednak zostaniesz i dalej poprowadzisz ten blog , ;)POZDRAWIAM AGNES

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ty chcesz usunąć bloga ????? TY???? Taka świetna bloggerką ?
    Nie czaje , ale szanuję oczywiście twoją decyzję.
    Jeżeli chodzi o sam blog jest jednym z moich ulubionych , jak nie ulubionym :) Jestem twoją fanką ! <3 hah
    Twój styl pisania jest wyjątkowy i jest TYLKO TWÓJ .
    Uwielbiam twoje rozdziały a tym One Shot'em na drugim blogu to już kupiłaś mnie całkowicie !!
    On jest rewelacyjny i dużo razy do niego wracam tak jak i do twojego bloga , po kilka razy czytam rozdziały , bo tak mi się podobają <3
    Kochana przemyśl sobie wszytko , czy przez jeden wpis warto usuwać swoją pracę dla której na pewno poświeciłaś dużo pracy i serca ?
    Przemyśl to kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę Cię nie usuwaj swojego bloga! Należy on do jednych z moich ulubionych, a uwierz, mało jest takich właśnie.. Piszesz wspaniale i nie powinnaś brać do serca tego komentarza. Może i jest obraźliwy, ale nikt nie będzie Ci rozkazywać, co i jak masz coś zrobić. To twój blog i możesz robić co Ci się żywnie podoba, ewentualnie może tylko dać jakąś radę na przyszłość. Jeśli komuś się nie podoba to po jaką (za przeproszeniem) cholerę tu wchodzi?
    Twoje rozdziały, OP, OS i styl pisania spodobały mi się od samego początku. Ma on inny styl, który wyróżnia go na tle pozostałych blogów. Jeszcze raz proszę Cię, abyś nie usuwała bloga. Co ja będę czytała jak odejdziesz? Zawsze zanim wejdę na bloggera zastanawiam się, czy Daria Blanco dodała nowy rozdział, albo OS. Proszę, nie zostawiaj nas, swoich fanów, ludzi, którzy w Ciebie wierzą. Przemyśl jeszcze raz tą całą sprawę...
    Vaness

    OdpowiedzUsuń
  14. nie usuwaj bloga , ta osoba która krytykowała twój blog po prostu się nie zna

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam bardzo, że co?! Ja tu taka happy, bo myślę, że nowy rozdział, a tu taka nie miła niespodzianka. Czytam Twój blog od początku, ale nie komentuje, bo nienawidzę tego robić na telefonie. Kocham Twój styl pisania, uwielbiam tą historię. Jednym słowem idealna opowieść.
    Chcesz się tak łatwo poddać przez jedną osobę? Rozumiem byłoby ich więcej, tak jak w przypadku moim i xAdusiax jak to nas wytykali, że przez ok. 19 rozdziałów stworzyłyśmy własny parring, Paulettę. Grożono nam, że przestaną czytać. My mimo to pisałyśmy dalej, a czemu? Bo pisanie to część naszego życia tak i Twojego. Kochana przemyśl to pożądnie, bo moim zdaniem piszesz wspaniale. Wiadomo zdarzają się błędy, ale nie każdy jest prawdziwym pisarzem takim jak np. J.K. Rowling. My jesteśmy sobą, tworzymy swój własny styl dążąc tym samym do lepszych sukcesów.
    Wiem z własnego doświadczenia, że takie komentarze nie są miłe, mimo to powinniśmy spiąć jak ja to mówię dupę i mieć na te osoby wyje**ne.

    Z góry przepraszam za błędy, ale jestem w drodze do Kopenhagi, a obecnie piszę z telefonu.

    Pozdrawiam, Nath :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabraniam ci usuwać tego bloga!
    Jest GENIALNY
    Uwielbiam twoje opowiadanie i nie przejmuj się, że jedna osoba ma ból dupy ( za przeproszeniem)...
    Tyle osób cię czyta i ty chcesz je zawieść? NIe chcę naciakć, ale zastanów się jeszcze, bo ta osoba, która to napisała po prostu ci zazdrosci i nie umie napisać nic lepszego... -,-
    ~Kolorowaa213

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie rób tego jesteś moją ukochaną blogerką nie przejmuj się tym głupim dzieckiem to coś nie rozumie nawet co pisze myślała sobie że zabłyśnie czym ? tym że nie ma mózgu raczeej tak jesteś świetną blogerką i to co piszesz jest prawdziwe a ona pewnie dlatego nie prowadzi bloga że nikt nie chce czytać takich bzdur pewnie ma z 9 , 10 lat .Miej w dupie jej opinię dużoo osób cię uwielbia nie powinnaś kończyć tego ponieważ jakiemuś dziecku wydaje się że to beznadziejne przemyśl to i przeczytaj mój komentarz pod ostatnim rozdziałem
    pooozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę przemyśl to jeszcze ;) To jeden hejt, czyta Cię dużo więcej osób niż ten jeden anonimek, który nawet nie ma odwagi stworzyć czy zalogować się na swoje konto. Są bardziej obraźliwe komentarze i na Twoim miejscu nie odchodziłabym, tylko starała się własnie to poprawić :) Nie obraź się, bo nie chcę Cię urazić xd Po prostu traktuj te hejty jako coś dzięki czemu możesz być lepsza. Jeśli jakaś osoba (nie tylko w bloggerze, ale też w realu) twierdzi, że robię coś źle czy coś w tym stylu, to staram się to robić jeszcze lepiej. Chociażby w siatkówce. Wiem, że Cię zanudzę, ale trudno xd Kara za chęć zostawienia nas :* Jak byłam w podstawówce pewna dziewczyna z grupy z innego miasta na turnieju stwierdziła, że cała nasza jest beznadziejna. Więcej trenowałam, próbowałam poprawić się i mi się udało. W następnym roku pojechałyśmy znowu na ten sam turniej i wygrałyśmy z jej drużyną i to - z tego co pamiętam - naprawdę wieloma punktami. Po prostu staraj się pisać mniej dialogów, dodać opisy i rób wszystko, żeby anonimek nie miał się do czego przyczepić :) To naprawdę jest lepsze rozwiązanie niż poddanie się. Tak pokazujesz mu/jej, że nie walczysz i wygrywa. NAprawdę solidnie to przemyśl :>

    Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam niczym xd Jeśli tak, to bardzo przepraszam.

    Pozdrawiam i czekam na post, w którym oznajmiasz, że wracasz :* xd

    Nicol :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicol Verdas ale ona pisała ze swojego konta w poprzednim poście jej wygarnęłam .

      Usuń
    2. Oj, nie spojrzałam xd Teraz dopiero zobaczyłam. Nie chcę tutaj nikogo obrażać, więc hdybyś mogła, Dario, napisz do mnie na e-mail (nicki.verdas@gmail.com) albo GG (49342786) xd Po prostu pomiń część z anonimem :p

      To jeden hejt, czyta Cię dużo więcej osób niż ta jedna osoba, która najwyraźniej potrafi tylko krytykować :) * xD

      Usuń
  19. ja akurat jestem odwrotnego zdania piszesz bardzo dobrze i bym się nie przejmowała jedną osobą a jest więcej osób których czekają na więcej też tak miałam ktoś napisał że kopiuje to coś innego wiem ale nie usunęłam zawiesiłam ale jeśli lubisz to robić i jak dla mnie to dobrze ci to wychodzi to to rób 1 osoba pisze swoją opinię a 20 innych piszą że dobrze to robisz może ta osoba sama zazdrości ci talentu bo sama nie umie lepiej
    ja się nie zgadzam z twoim odejściem

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana...
    Jestes uzdolnioną pisarka
    I twój blog jest wspaniały naprawde
    Masz wielki talet
    I bym chciała ciebie przepraosić że tak żadko komentowalam ,
    ale była szkoła i...
    Twoje rozdzuiały sa cudowne i wciagają !
    Ja i kazdy czytelnik ciebie kocha strasznie <333
    Nie odchodz przez taką osobe jak ona...nie warto
    Nie pokazuj jej że wygrała
    Jeśli jej sie cos nie podoba to niech spada i tyle
    Nie usuwaj bloga !
    Masz cudowny styl pisania i piszesz tak jak ci sie podoba
    Twoje rozdziały wciagaja i to na maxa
    A wyglad tu nie ma znaczenia
    Bo chyba blogi są do czytania
    A nie do ogladanie
    I te minuty i godziny które przeznaczyłaś na bloga...
    Tak sie staralaś i strarasz i ci to wychodzi :***
    A to jeśli ty piszesz jak 11letnie dziecko
    To ja kurwa jestem gollum z Hobbita
    Nie poddawaj sie
    Ja jestem i zawsze byłam z tobą kochana
    Jestres cudowna
    Kocham
    Elza
    <333
    Ps. Przepraszam za wulgaryzm ,ale jest mi smutno
    Jeśli juz taka decyzje podielaś to nie usuwaj bloga i go zostaw. Tylko dodawaj czasem ze żyjesz dobrze ?
    Bo sie będe martwic
    <333

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej no bez jaj !!
    Nie możesz usunąć bloga
    On jest niesamowity
    Nie musi być tu 18+
    I ogólnie seksapilu :*
    Piszesz fajnie a ja nie komentuje bo mi się nie chce ale tonie znaczy że nie czytam :*****
    PROSZĘ CIĘ przemyśl to jeszcze :****
    ~MACIKA~ :************

    OdpowiedzUsuń
  22. to że jakaś wariatka napisala jakąś glupotę nie znaczy że taka jesteś prosze nie rób tego

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy się pięknie rozpisują, i pewnie płaczesz ze wzruszenia ja napiszę coś co mam w sercu bo cały mój blog, cała moja pasja i wszystko co mam to dzieki Tobie, a wiesz dlaczego ?
    Bo to własnie twój blog był pierwszym, który zaczęłam czytać, to dzięki Tobie zaczęłam czytać inne i weszłam w swiat pisania o innych perypetiach Violetty, to właśnie ty mnie zainspirowałaś do pisania i to od Ciebie się nauczyłam jak to mniej więcej wygląda!
    Bez Ciebie to bym teraz siedziała i grała se w gry, a tak to odkryłam twojego bloga, zainspirowałaś mnie i teraz sama tworze i piszę, sama się uczę co przynosi skutki zwłaszcza w życiu codziennym i szkole.
    Powiem tyle, że nie przejmuj się jednym hejtem, czasem warto je dostać. Kto wie, może nie tylko mnie wciągnęłaś w świat pisania, masz dla kogo pisać, ludzie Cię kochają, nie opuszczaj ich tylko przez jedną osobę, przemyśl to, na prawdę.
    Wszyscy Cie kochamy!

    http://violettameganleon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz co.? Ja nie będę jak inni i nie będę pisała jakiego świetnego bloga miałaś (a miałaś) .
    Ja napiszę tylko to że... smutno mi. Myślałam że jesteś typem osoby która mimo że coś może jej nie wyjść, nie poddaje się i uczy się na błędach. To prawda, twoje pismo nie było najlepsze, ale było dobre, bo się jeszcze uczyłaś. A tu tak nagle pojawia się jeden kom. który zmienia wszystko nad czym pracowałaś w nic. W nic bo chcesz to wszystko usunąć. JA na twoim miejscu nie usuwała bym go. Pracowałaś nad nim bardzo ciężko, poświęcałaś czas i chęci na to żeby się uczyć pisać jak najlepiej. JA na twoim miejscu nie załamywała bym się i starała się jeszcze bardziej, by nie popełniać tych samych błędów, by zadowolić wszystkich i zaznać tego uczucia, które mówi że wszystkim się podoba to co piszesz, bo poprawiłaś swoje błędy i jest bardzo dobrze. No ale decyzję pozostawiam Tobie.

    ps. Mam nadzieje że przemówiłam Ci moimi wypocinami do rozsądku i czekam na to, że ten blog kiedyś powróci z podwójną siłą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepraszam, ale napisałam bardzo długi komentarz i nagle wyłączyli mi prąd :/ Pisałam go chyba pół godziny, ale ok mam pecha. Nie przejmuj się innymi i idź naprzód, przeczytaj wszystkie komentarze, zastanów się i nie usuwaj tego bloga! Codziennie na niego wchodzę i, gdy widzę, że nie ma rozdziału to jest mi strasznie smutno. Zawsze czekam na rozdział z niecierpliwością, pamiętam nazwę Twego bloga na pamięć, więc zawsze jak jestem na telefonie, na komputerze czy u koleżanki to sprawdzam czy coś dodałaś!! Mimo, iż mało komentuję to zawsze wszystko czytam :) No wiesz, ale nie możesz się tak wszystkim przejmować, to Twoje życie, Twój blog, więc Ty o nim decydujesz, ale bloga to niestety nie możesz usunąć pod żadnym pozorem! Wiesz ten anonim hejter to pewnie jakieś durne dziecko, które nie ma swojego życia i pewnie nie potrafi pisać tak świetnie jak ty! Także mam nadzieję, że nie usuniesz bloga, przemyślisz sobie wszystko, przeczytasz wszyyystkie komentarze (napisałam to chyba na samym początku :D) i wszystko będzie po staremu. Niestety nie będzie już lepszych rozdziałów, bo nie da się po prostu pisać już lepiej jak teraz piszesz. (trochę niezrozumiale :)) Tamten komentarz co mi się usunął był chyba lepszy no, ale ok. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę Cię NIEKOŃCZ bloga bardzo proszę on jest wspaniały :-(

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam pytanie jeżeli skończysz ten blog to ten drugi też czy nie
    Ale myśle że kończenie NIEZIEMSKIEGO bloga jest głupotą
    Takie moje szczere zdanie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaczynałam perypetie z twoim blogiem i blogiem Nikoli. Z Nikolą szybko złapałyśmy kontakt, a ty dodawałaś rozdziały rzadziej..i gdy już się pojawiły były takie nieziemskie, wyrafinowane. Często odświeżam twojego bloga, codziennie, by spojrzeć czy coś dodałaś. I gdy już go dodasz...to taki jakby ...zaszczyt. Może dlatego że nie odpisujesz na komentarze, zbytnio' nie opisujesz rozdziałów pod spodem? Bez obrazy dla innych blogerek, te które mnie znają, wiedzą co myślę o ich blogu. Ale ty jesteś taka niedostępna..i to pociąga. Dlatego czytanie twoich rozdziałów było zaszczytem. Taki prawie anonim mający genialny talent.
    Co do twojej decyzji, nie nalegam byś ją zmieniła. Jest twoja.
    Jednak ja bym nie usuwała. Nie wolno się poddawać. Nigdy.
    "Życie jest jak droga, raz kręta, raz prosta. Jeśli akurat trafiłaś na zakręt, bądź pewna, że za chwilę wyjdziesz na prostą".
    Cis ;**
    loveislikemagictry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Co ?!? Nie !!! Błagam nie usuwaj !!! Szczerze ? Tak naprawdę to Twój blog zmotywował mnie do założenia bloga. Zawsze gdy czytałam te rozdziały uśmiech od razu pojawiał się na mojej twarzy. Kochana , przemyśl jeszcze raz Swoją decyzję. Oczywiście jak zdecydujesz, szacujemy Twoja decyzję, ale jakbyś mogła to przemyśl to jeszcze raz na spokojnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie --------> leoniviolettamiloscnazawsze.blogspot.com
    nienawiscczymiloscleonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. PŁACZE , RYCZE NIE WIEM CO JESZCZE
    ***Pamietam jak w sb co tydzien blagalam rodzicow o 10 minut na komputer choc mialam kare mowilam ze znalazlam blogo wspanialej dziewczyny , on pozwalali mi . A kiedy nie dodalas rozdzialu bylam szczesliwa bo wiedzialam ze po przerwie bedzie on bardziej dopracowany . Dziekuje za wszystko i pozdrawiam .
    Jeśli masz gg napisz numer na e - mail :jula2001b@wp.pl
    POwodzenia
    Paaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakaś tępa pizda to napisała (bez obrazy). Bardzo spodobał mi się Twój blog, jest lekki, czyli pisany dla rozrywki, czyli taki, jaki ludzie lubią czytać. Każdy blog jest inny i niepowtarzalny i żaden nie jest dokładnie o tym samym dlatego powinnaś pisać jakim językiem chcesz i jak chcesz. Proszę nie usuwaj bloga, tak się wkręciłam w akcję! Ola, 15 lat :))

    OdpowiedzUsuń