sobota, 5 lipca 2014

Decydujący post.



Przez ostatni tydzień nie myślałam o  niczym innym jak o tym blogu i decyzji jaką podjęłam. Powiem szczerze, że nie było to łatwe ale po dość długiej kłótni samej ze sobą zdecydowałam. Jednak zanim oznajmię wam jak jest moja decyzja chciałam podziękować wszystkim, którzy wyrazili opinię na temat mojego bloga.

DZIĘKUJĘ :

*Wszystkim nie podpisanym anonimom ♥
* Aurelia ♥
KatePasquarelli - Anonimek ♥
* Olivia Blanco
* Marta Badzinska ♥
* Luna - Anonimek ♥
* Agnes - Anonimek ♥
* Kasia 15
* Vaness Blanco
* Nath ♥
* Natalia K <3
* Wiktoriaa Castillo ♥                         * Nicol Verdas
* Weronika Paziewska ♥
* Elza Forever
* Macika Policka
* Nikola Matuszyńska
* Bombelka
* Michasia Styles

* Cisver77
* Natkaa^^
* Jula Kami ♥

Czytając wasze komentarze zrozumiałam, że chcąc usunąć bloga poddaję się czego nigdy nie robię. Rozumiałam iż jedna '' hejterowska'' opinia nie powinna zmuszać mnie do tak ważnej dla mnie decyzji, że być może moje rozdziały nie się z najwyższej półki to nie powinnam się poddawać tylko doskonalić to co już potrafię i nadal pisać nie zważając na negatywne opinie innych. Wszystkie ''hejty'' będę traktować jak coś dzięki czemu mogę być lepsza. 

  Jednak nadal zadaje sobie pytanie czy ja się do tego nadaję. Tak uwielbiam pisać rozdziały i dzielić się z wami emocjami jakie mam w sobie, uwielbiam wymyślać niestworzone sytuacje, historie a nawet dialogi.
Moich rozdziały zawierają więcej dialogów, ponieważ jestem osobą, która nie zbyt lubi czytać szczegółowe opisy pomieszczeń, ubrań i innych rzeczy. Nie potrafię rozmawiać o swoich uczuciach  więc też z trudnością przychodzi mi pisanie uczuć bohaterów. Co prawda nie są one najlepsze ale przynajmniej się staram. 
Miło było czytać, że nie którzy dzięki mojemu blogowi założyło swoje a nawet okazało się, że to są blogi, które czytam nałogowo i są jednymi z najlepszych.
 Może czas najwyższy przejść do konkretnego celu tego posta. Mam nadzieję, że nie pożałuję tej decyzji i mimo trudności będę się z tego cieszyć. Nie wiem jak to napisać. Tak po prostu czy może jakiś dramatyczny wstęp ( chwila ciszy ) 


Zdecydowałam, że jednak nie usunę bloga i dalej będę pisać. Wiem, ze pewnie nie każdy się z tego ucieszy no ale trudno tak łatwo się mnie nie pozbędziecie.  
  Dziękuję za uwagę. Jutro być może pojawi się rozdział na obydwóch blogach. 

PS: Postanowiłam, że nie będę już taka niedostępna ( haha ) i założyłam pocztę związaną z blogiem. Możecie pytać o co chcecie, może to być pytania związane z blogiem albo ze mną ( chociaż w to wątpię ). daria.blanco@interia.pl 
 

22 komentarze:

  1. trafna decyzja życzę powodzenia !i czekam na rozdziały . AGNES

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że nie odchodzisz <3
    Nareszcie się odezwałaś i wiem jaka jest twoja decyzja.
    Tak czekałam, czekałam. I nareszcie xD
    Hejty traktuj po prostu jak poprawkę, uwagę, radę.
    Nie pozbędziemy się ciebie tak łatwo, co mi pasuje :D
    No to... Czekam na rozdziały!
    I życzę dużo weny! <3
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  3. JEST !!!!!
    super że nie usuwasz bloga
    przez te wszystkie dni nie myślałam o innym jak o tym że możesz usunąć tego bloga
    jak zobaczyłam tego posta to się przestraszyłam ale czytając twoją notkę i ostatnie wpisy to skakałam z radości
    życzę weny i czekam na kolejny rozdział
    Pozdrawiam Olivia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak się cieszę.
    To był chyba najgorszy tydzień.
    7 dni nie wiedziałam co stanie się z moim ulubionym blogiem.
    Nadajesz się do pisania jak najbardziej.
    Niedługo będziesz miała 100 000 wejść.
    Mam nadzieję, że następnym razem nie będzie zwracała na takie niemądre osoby.
    Czekam na rozdział na tym blogu i na drugim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się!
    Podjęłaś słuszną decyzje.
    Piszesz wspaniale, i nie próbuj nawet zaprzeczyć..
    Na rozdział już nie mogę się doczekać.
    Będę czekała zniecierpliwiona.
    Vaness

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się cieszę - że nie odchodzisz <3
    czekam na rozdział i dużo weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaa !
    Takkk <333
    Wracasz :***
    Jak sie ciesze
    Dobrze zrobiłas :***
    Czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i trzymaj tak dalej
    kiedy dodasz nowy rozdział na tamtym blogu już nie mogę się doczekać prosze zrób to jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  9. YES YES YES!!!
    WOOOOO HOOOOO!!
    Ale się ciesze <33333333
    Wracasz *O* *O* *O* *O* *O* *O*
    Czekam na rozdziałek!!!!!!!
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uff....
    Tak myślałam, że to zrobisz, ale ulżyło mi:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super... Tak sie cieszę że zostajesz bo naprawdę masz świetnego bloga i świetnie piszesz. Wiem że pisałam już to wcześniej ale mogę powtarzać to caly czas bo to prawda . Bardzo mi ulzylo jak napisalas że zostajesz i z tego bardzo sie ciesze . Czekam z niecierpliwością na next , życzę weny i pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie się cieszę że nie odchodzisz i jeszcze raz na spokojnie przemyślałaś swoją decyzję. Dobrze zrobiłaś nie poddając się tak od razu. Czekam z niecierpliwością na rozdzialik i życzę dużo weny . Pozdrawiam Natkaa^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma za co
    Moge narescie cieszyc sie . weszlam i myslalam ze tego bloga juz nie ma . A tu taka niespodzianka. Ciesze sie i nie moge wyrazic tego czego czuje . Mam nadzieje ze zostajesz na zawsze
    Nie musisz za nic dziekowac zrobilam to co uwazalam za sluszne i sprawdzilo sie . Ide dzwonic do przyjaciolki powiedziec ze zostajesz . DZIEKUJEMY . Pozdrawiam Jula

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak!!!
    Nie usuwasz bloga!!! Przez cały tydzień sprawdzałam czy jeszcze nie usunełaś bloga i czytałam twoje dawne rozdziały.
    Ps. Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju Tak się cieszę że nie odchodzisz z bloga ♥ nie powinnaś się przejmować hejtami ponieważ piszą je ludzie zazdrośni o to że ktoś może robić coś lepiej od nich . Mam nadzieję że nie będziesz żałowała swojej decyzji dzięki tobie ja zdecydowałam się pisać :) zapraszam do siebie http://innahistoriaviolettyileona.blogspot.com/ i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dobrze, że nie usuwasz bloga. Kiedy tylko mam chwilę wolnego czasu to go czytam i przeglądam. Szkoda by było, żeby tak wspaniałe opowiadanie się zmarnowało :D
    Mam nadzieję, że dalej będziesz tak wspaniale prowadziła tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ufff <3 Na szczęście NIE USUWASZ !!! :) Ale się cieszę :)) Pisz i nie przejmuj się hejtami !;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak się cieszyć, że jednak zostajesz :-)
    Uwielbiam twojego bloga :-)
    Gdybyś go usunęła to byłaby wielka strata.
    Pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu blogow :-)
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. super super super ze nie usuwasz bloga ale się ciesze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się że nie odchodzisz <3
    Piszesz świetnie i szkoda by było zmarnować tak wielki talent jaki ty masz <3 :**
    Życzę weny w pisaniu rozdziałów i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie! Tak się cieszęę! I jestem dumna <3

    OdpowiedzUsuń