wtorek, 15 lipca 2014

POMOCY.

''Cause i'm in love with the thought of you''

Jak widać w tytule potrzebuję pilnie waszej pomocy.
Nie będę tutaj pisać smętnych i niepotrzebnych wstępów tylko przejdę do sedna.
Sprawa jest taka, że potrzebuję inspiracji. W końcu do tego doszło, że moja kochana niezawodząca mnie nigdy wena w końcu jednak mnie opuściła. Pewnie sobie pomyślicie iż przesadzam ale tym razem tak nie jest. Od ponad trzech dni siedzę nad rozdziałem i jedyne co mam to dwa głupie i bezsensowne zdania. Próbowałam już chyba wszystkiego co zawsze mi pomagało aby napisać rozdział.
* Słuchałam przez cały dzień muzyki
* Czytałam wszelkiego rodzaju blogi
* Oglądałam romantyczne, komediowe, sensacyjne, muzyczne filmy a nawet horrory i biografie ( Wczoraj obejrzałam chyba z pięć filmów różnego gatunku)
* Przeglądałam zdjęcia zakochanych par
* Czytałam internetowe dialogi miłosne jak i listy oraz cytaty miłosne
* A nawet słuchałam Disco Polo ( Nienawidzę tego typu muzyki )
I wiecie co TO NIC NIE POMOGŁO. Wpadałam na parę ciekawych pomysłów ale na dalsze rozdziały. Chociaż muszę przyznać, że spodobały mi się dwa filmy romantyczne a także powróciło zainteresowanie Bieberem przez jego biografię i taką jedną pioseneczkę, którą chyba wykorzystam w opowiadaniu. No ale ja tutaj nie o tym.
Błagam was pomóżcie mi się odblokować. Podrzucajcie jakieś pomysły na następne rozdziały na tego i drugiego bloga, mogą być pisane w komentarz albo wysyłane na pocztę ( daria.blanco@interia.pl ) a nawet stworzę stronę '' Pomysły'' Błagam zaangażujcie się, bo jeśli nic nie wymyślę będę zmuszona zawiesić bloga.. Potrzebuje was!!!
Moje GG : 47283312


7 komentarzy:

  1. A więc niech pojadą na wakacje i łaska blondynapodrywac bedzieleosia i ona go pocaluje i to zobaczy violetta zamknie sie w lazwieńce i leon wali w drzwi ona sie tniejada do szpitala tam sieokazuje ze poronina bo oni ze sobą spali co nie i znowu happy on tłumaczy ona go przeprasza

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli masz GG to to jest mój 47410386 chętni pogadam i może uda nam się wpaść na jakiś pomysł ;)
    Pozdrawiam Suzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wróć do tej ciąży.O ile się zorientowałam we wcześniejszych rozdziałach po pijanemu Viola powiedziała mu,że była z nim w ciąży. O ile dobrze zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze wejdz na e- maila . A propo tematu . Mozesz napisac ze Vilu bedzie miec wypadek i dowie sie ze jest w ciazy . A jeszcze przed wypadkiem przespi sie z Leonem i niech wroci do nich Bella . Wejdz na e- maila bo do piatku potrzebna mi odp na moje pyt . Pozdrawiam
    Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ci odpisałam ale nie jestem pewna :) Sprawdź pocztę :D

      Usuń
  5. Pędzę Ci na ratunek! <3
    Zawsze coś wymyślę, ale potrzebuję czasu.
    Mam Cię już na GG, podać ci swoje? :D
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj: 33352668
      ~KatePasquarelli

      Usuń