piątek, 28 marca 2014

Newsy !

Jorge <333
To będzie krótka notka, bo nie chce zajmować wam waszego cennego czasu. Jak pisałam pod wcześniejszym rozdziałem wpadłam na pomysł ( jakby to napisać hmmm) odrodzenia (?) starej historii z tego bloga więc mimo iż niewielu z was tego chce to założyłam nowego bloga ale ze starym opowiadaniem. Niestety mądra Daria usunęła tamte rozdziały i mimo wielu trudów nie potrafię ich odzyskać. Dlatego własnie napisałam prolog, czyli tak jakby bardzo skróconą wersję tych rozdziałów można powiedzieć, że to takie wprowadzeni dla tych, którzy nie mieli okazji przeczytać ty moich wcześniejszych wypocin. Mam nadzieję, że spodoba wam się tamto opowiadanie tak jak to. To chyba wszystko co chciałam napisać tak więc zapraszam na nowy blog.

Ps
: Jutro pojawi się kolejny rozdział na tym blogi oraz pierwszy na tamtym, mam jutro sporo czasu ponieważ wpakowali mi nogę w gips i nie mogę się nigdzie ruszać oraz mam jutro praktycznie cały dom dla siebie, bo rodzice jadą na imprezę a moja siostra pojechała dzisiaj do babci i wróci prawdopodobnie w niedzielę także szykujcie się.  


8 komentarzy:

  1. Ooooo rozdziały *-*
    Nie mogę się doczekać!
    Życzę zdrówka!
    Pozdrawiam Suzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jorge był słodki na tym zdięciu !!!!!
    Cieszę się że postanowiłaś odnowić tamtego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) nie mogę się doczekać nowych rozdziałów :)
    Zdrówka życzę , noga w gipsie coś o tym wiem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością i życzę zdrowia! ! ;*
    Romantyczna ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Uwilbiam tamtą historię i szczerze przykro mi było kiedy ją skończyłaś i usunęłaś. Ale teraz wróciła więc się cieszę. Oczywiście aktualne opowiadanie na tym blog też mi się baardzo podoba.
    Czekam na next i 1 rodz. Pzdr ;* Ańćć.

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tego bloga kiedy
    następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetnie że powróciłaś z tamtą historią <3
    muszę Ci powiedzieć że dzień przed tym jak ją usunęłaś ja skończyłam czytać ją od początku i tu nagle ty ją usuwasz, haha xd
    Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super proszę niech leonetta będą ze sobą spać

    OdpowiedzUsuń