niedziela, 9 marca 2014

Prolog

***
Od dwóch lat mieszkam w Madrycie. Wyprowadziłem się z Buenos Aires z jednego powodu. Moja dziewczyna Violetta Castillo zdradziła mnie z moim najlepszym przyjacielem - Diego. Byliśmy ze sobą prawie dwa lata. Chciałem jej się oświadczyć ale ona wybrała innego dlatego postanowiłem zniknąć z jej życia i zapomnieć o niej. Oczywiście na początku było trudno ale z czasem moje życie nabrało sensu. Jakiś rok temu poznałem Laurę. Piękną brunetkę, w której od razu się zakochałem. Jesteśmy razem od dłuższego czasu i traktujemy nasz związek bardzo poważnie. Spędzamy razem każdą wolną chwilę a miesiąc temu zamieszkaliśmy razem. Jesteśmy na prawdę szczęśliwi.
***
Nadal mieszkam w Buenos Aires razem z moim przyjaciółmi i tatą. Przez ostatnie dwa lata moje życie przypominało istny koszmar. Zdradziłam chłopaka, którego na prawdę kochałam. Nie wiem czemu to zrobiłam, to była po prostu chwila zapomnienia. Po tym wszystkim wyjechał nie wiem gdzie, bo nikomu nie powiedział. Kiedy się o tym dowiedziałam załamałam się ale na szczęście poznałam Fabiana. Na początku byliśmy tylko przyjaciółmi, to on pomógł mi się pozbierać po wyjeździe Leona ale od miesiąca jesteśmy razem. Nie jestem w nim zakochana ale czuje coś do niego, coś głębszego niż tylko przyjaźń. Jest mi z nim dobrze i cieszę się, że go poznałam.
***

8 komentarzy:

  1. super *.* czekan ne next ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko !
    Czekam na next
    Szkoda że Violetta go zdradziła wolałam jak to Leon płacił za swoje błędy ;)
    Ciekawy i fajny prolog
    Pozdrawiam ; > Leonetta ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski < 33.
    Ciekawie się zapowiada :**
    Czekam na pierwszy rozdział i życzę weny!
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  4. Bleee Leon i Lara :'(
    Bleee Fabian i Vilu :'(
    Mrrrrrrrr niedługo (mam nadzieję ) Leon i Vilu <3
    Me gusta <3
    Prolog świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest Lara :) zobacz w zakładce Bohaterowie :)

      Usuń
  5. Zapowiada się ciekawie. Zraniony Leoś >.<

    OdpowiedzUsuń