niedziela, 9 marca 2014

Wyjaśnienia


Jak pewnie zauważyliście usunęłam wszystkie posty z tego bloga. Tak właśnie skończyłam z tamtą historią. Wyjaśnienie jest prostu nie miałam pomysłu co zrobić dalej, dlatego postanowiłam rozpocząć nową całkiem inna a do tego dorosłą historię ale jeszcze nie wiem czy Leon i Violetta będą razem, znaczy na początku na 100% procent nie będą razem ponieważ w mojej głowie jest już praktycznie ułożona cała historia. Możliwe, że w późniejszych rozdziałach trochę się do siebie zbliżą ale nie obiecuję. Mam nadzieję, że nie zostawicie mojego bloga z powodu mojego kaprysu i tego, iż może nie być Leonetty. Dzisiaj pojawi się prolog, zakładka bohaterowie i być może pierwszy rozdział ale to zależy od czasu i tego kiedy mama odda mi laptopa. Dziękuję, ze jesteście i zapraszam do czytania nowej historii. Pozdrawiam :))

4 komentarze:

  1. Ja na pewno będę czytać!!!!
    Już się nie mogę doczekać, bo wszystko co piszesz jest cudowne. Masz ogromny talent. Ja tez chciałabym taki mieć.
    Mi się nawet podoba jak Leonetta nie jest razem.
    Dobra kończę już ten bezsensowny kom
    Pozdrawiam Suzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że skończyłaś pisać poprzednie opowiadanie ale to na pewno będzie również super.
    Proszę zrób żeby Leonetta była razem oczywiście na początku nie musi ale później tak ;)
    Twój blog jest super ! Dodaj dzisiaj prolog jak coś i pierwszy rozdział proszę ~.~
    Ta historia będzie na pewno również ciekawa ale trochę szkoda że tamtej nie skończyłaś byłam bardzo ciekawa jak potoczą się dalsze losy naszej Leonetty ! Ale wierzę że ta będzie również super ! Ci co nie przeczytali tego opowiadania co było maja pecha nie wiedzą co stracili a stracili dużo ... ;* Ok. kończę nie chce przynudzać. Wierzę w ciebie tak jak wszyscy i z niecierpliwością czekam na prolog i rozdział pierwszy. Chciałam jeszcze powiedzieć że ciekawa i fajna zmiana bloga będzie mi się trochę trudno przyzwyczaić ale damy radę . Pozdrawiam <33 Leonetta forever ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też szkoda, że skończyłaś tamto opowiadanie, ale to na pewno będzie równie super <3
    Może i nawet lepsze :**
    Świetne tło bloga i nowa strona :* Dziś wchodzę i patrzę, że zmieniłaś trochę w blogu i jestem pozytywnie jeszcze bardziej nakręcona na twojego bloga < 33.
    Czekam w takim razie na prolog i życzę weny!
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja chce Leonesce *.* :D

    OdpowiedzUsuń